lauantai 27. lokakuuta 2007

Stuck

Saksalaiset ei harrasta ksylitolipurkkaa. En ole ihan varma vielä, mun täytyy tarkistaa.. mutta Orbit ja Juicy Fruit ainakin on ksylitolittomia. Extraa en ole vielä ostanu enkä jotain muuta mallia. Mutta jos tosiaan on niin, että saksalaiset ei perusta koivusokerista, niin mun täytyy kasata täältä hullu purkkapussukka ja lähettää iskälle Suomeen :)

Voi olla typerää kirjottaa purukumista, mutta ei mulla nyt oikein muutakaan ole kirjotettavaa. Täällä on nimittäin levypurkkaa :) Suomessa semmosta harvemmin enää näkee. Mutta mua on aina kiehtonu ensinnäkin se paperi, johka yksittäiset levyt on kääritty, ja toisekseen paperin ja purkan välissä oleva folion tyyppinen juttu. Tärkeä tieto?

Tänään olis Erasmus-bileet parin minsan kävelymatkan päässä. Olen aatellu ja kai päättänykin, että menen, mutta jotenki vaan ei jaksa kiinnostaa.. en vaa ole bilettäjä. Ainoo syy miks tonneki olen menossa on ihmisten tapaaminen. En mä kuitenkaan uskalla puhua kellekään ni what's the point? Ehän mä Suomessakaan biletä, miksi täällä pitäis. Kai mä silti meen ees kattomaan, mimmosta siellä on. Tuskin mitään ihmeellistä. Hyvä puoli on se, että voi heti lähteä pois jos ei kiinnosta, eikä tarvi kytätä linkkuaikataulusta, että koska pääsee kotiin.

---------------------------
Neulonta-asiaa: ku jossain vaiheessa hommaan digikameran (toivottavasti hommaan pian :D) ja voin ruveta kuvaileen niin maisemia kun neuleita, niin saatanpa tehdä ihan erillisen neuleblogin. Pistin itteni Ravelryn jonotuslistalle, vaikutti oikein mielenkiintoselta ja sellaselta, mitä olen Facebookin yhteyteen kaivannu. Toi vaan on ihan erillinen systeemi käsityöihmisille. Jotenka kun kamera tulee, niin sitten niiden, joita ei mun käsityöt kiinnosta, ei tarvi enää kärsiä :D Tää on vasta kehittelyasteella, mutta musta tuntuu, että olen vaihteeksi innostunu neulomisesta. Niitä inspiraatioita on ollu tänä vuonna monta peräkkäin, joten ehkä musta kohta tulee ihan oikea neulomaani?

Ei kommentteja: